četrtek, 23. julij 2009

ko klešče zapojejo

mucki so z menoj pripotovali iz new yorka - leto in pol so čakali, da jih nekam vtaknem :), slončka sem kupila v vicenzi, tudi od takrat je minilo že ohoho časa ... tako, da se ne bi moglo reči, kako strašno so pele klešče, ampak že to, da so zagledale svetlobo dneva po tolikem času je praznik.
vreden zapisa :)


slika je primerna izdelkom - nič posebnega...
sploh kamenček ne vem v katero škatlo bom vtaknila, ker niti približno ni ratalo, tako kot bi moralo ... eh ...
je pa dober občutek držati klešče v rokah!

4 komentarji:

  1. O, Mojcej je pa nakitkala.... pravzaprav žičkala :)
    In prav simpatični izdelki so nastali! Uf, raje sploh ne pomislim, kdaj so bile kleče nazadnje v mojih rokah.... :(

    OdgovoriIzbriši
  2. TELEPATIJA! Jaz sem tudi danes zebrice na sonce privlekla :)) Sicer samo za eno zanko, ampak...

    :) Pridna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super! Zdej pa ne smeš ničesar pospravljati, ampak vse pustiti tam, kjer te bi pri vsakodnevnih dejavnostih najbolj motilo. Ni vrag, da ne bi potem še kaj naredila.

    Newyorčani bi zelooo pasali na moja ušeska. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zimskega spanja je končno konec? Hihihihi.

    Lušne stvarce so nastale ;)

    OdgovoriIzbriši

kaj praviš?