četrtek, 18. junij 2009

če bi bila lokomotiva ...

... bi sigurno vedno! imela zamudo :)
vse ure, ki so okoli mene prehitevajo - od 5 do 30 minut - (recimo, da približno vem, za koliko je katera prehitra) pa vseeno zamujam. če ne zamudim, pa zaspim. z lahkoto tudi ob treh popoldan :)

zato bi bilo čudno, če bi se tukajle karkoli dogajalo bolj pogosto :)

La Vie En Rose - vsakoletni sestanek društva živih pesnikov, je tudi tokrat zarezal sled. prijetno, toplo, domačo. in malček nenavadno ...
brez foto-sledi ni šlo ... par najljubših:

eden in edini :) Jure Ivanušič

Jani Kovačič in Vita Mavrič

Chris Eckman (fant, ki ga je iz Seatla k nam pripeljala ljubezen in je uglasbil poezijo Daneta Zajca - zelo fajn!)


Boris Kobal (ki nas je nasmejal do solz in vsaj mene zelo prijetno presenetil) in Vita Mavrič


kanadčan Pascal Lejeun (s toplim čokoladnim pogledom :))kakšna fotka več se najde tukejle (sicer moja prva zaresna foto-objava, na katero sem mejhen ponosna, priznam :)

ko sem kakšno uro preveč doma in ko je treba (predvsem to!) kaj tudi spackam :)

v tole škatlico :

smo ih-troje zapakirali tole darilce (knjigica s posebnmi kupončki in ogledalce) za čisto posebno deklico, ki je praznovala 30. rojstni dan. In še zmerej jako dobro zgleda :) Vse lepo, pupa...!
pa še dve nepolakirani ploščički ...



da ne bo ktera rekla, da nič ne delam :)

4 komentarji:

  1. A me zajebavaš!!!? Kere mucice!

    Dahni mi sončece, kako si tale "best friends" napisala? Vrezala? Ali samo narisala? Al kaj?? Kako je krasna in kako je kvazi siamezica lepo pobarvana <3
    Tud ptička sta super.


    Lahko še delaš :))

    OdgovoriIzbriši
  2. @vixi, nič te ne :)
    best fiends je vrezano :) s palčičko :) pobarvano s čopičem in mičken popravljeno kar s flomastrom :)))

    ptička nista super, nista ratala kot bi morala :(

    hvala za dovoljenje :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Dej skenslejte to stran kr je kr neki!

    OdgovoriIzbriši

kaj praviš?