nedelja, 7. junij 2009

ropotarnica

1. testni čeveljci


v zadnjih 15ih letih si nisem kupila nobenih
.
.
.
.
ki ne bi bili črni :D …

2. papirčkanje:


glede na to, kako sem se namučila s tole voščilnico bi morala zgledati vsaj 1000x bolje!
zato sem jo oblekla v srajčico :)



3. nekaj starih grehov …

ki so končali pri gorenjskih puncah.
ena je že, upam, da tudi ostali dve prineseta kakšen € za kosmate kepice.

4. še ena mačja :


pepca čuvaj papirja, ki je romal v zabojnik društva za zaščito živali.
za konec pa …
5. odkritje meseca!

naše domače podstrešje poleg prahu, pajkov, osjih gnezd, starih zaprašenih foteljev, posušenih parfumov in sosedovih mačkov skriva tudi takšne črno-bele spomine. brskanje je čisti užitek ...!

6 komentarjev:

  1. Sem navdušena nad ropotarnico. Čevlji so super čedni" Čestika je krasna, sicer pa so mi skoraj vse krasne, ker jaz to res ne znam. Lahko ti šepnem, če boš kdaj mislila, da imaš preveč časa, poznam eno Polono, ki jo poznaš tudi ti in bo čist hepi, če bi ji kje visela tale mačja dama s špicem ;)

    Dr. romani so zakon, sploh takili, smrdljivi, s podstrehe.

    OdgovoriIzbriši
  2. DR. romani!!! Je... Prav lepo bi bilo enega takega spet prijet v roke...

    OdgovoriIzbriši
  3. @vixi, čeveljci so fajn, mhm, celo obula sem jih že :D. tistale mačja dama se je šla pa h gorenjskim puncam na štant prodajat :D pa res ne verjamem, da bi Polona takle kičast prahonabiralc kam izobesla :)romani so pa zakon - jih bom šparala za vnučke :)

    @akvarij, kanede?! veš kolko veselja je bilo pri hiši, ko sem našla ta smrdljiv paketek :D lahko ti posodim enga, da ga malo pošlataš :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Polona si je zelo predkratkim dala prav t(ak)ole damo, na desno roko, precej permanentno "narisat" :P

    OdgovoriIzbriši
  5. @vixi, a res? Hudo! kakšno naključje :)čeprav ... če katera, potem ji talele dama edina paše :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj kje si našla romane... Kje so tisti časi, ko jih je mami kupovala jaz sem jih pa 'ukradla' in brala :))
    Pa tiste 3 'gorenjske' ploščice so najlepšejše :)))))

    OdgovoriIzbriši

kaj praviš?